PHP-ul nu se integreaza in mediul ambiant!Cum il conving?
Reguli forum
Aveti o problema si vreti sa primiti ajutor? Click aici ! Nu uitati si de regulamentul forumului !
Aveti o problema si vreti sa primiti ajutor? Click aici ! Nu uitati si de regulamentul forumului !
- virylica
- Nou venit
- Ext: Nu
- Server: Windows
- Nivel phpBB: Mediu
- Nivel php: Mediu
PHP-ul nu se integreaza in mediul ambiant!Cum il conving?
Sunt super-incepator in baze de date pe internet;mai mult e de prisos sa zic! Browser-ul nu-mi deschide paginile *.php locale(decat alea de pe internet). Am instalate: apache,mysql si php toate versiuni noi!
Nu ma pot conecta la baza de date din exterior(pe as.ro mi-am facut o tabela cu utilitarul lor de administrare).Credeam ca pot.. dand comanda mysql -h http:/virylica.as.ro -u virylica -p parola ;sau cu <Interactive Sql mysql>un utilitar gasit pe un chip;
Am Wind-XP si IP fix (internet prin CATV la kappa).Nu am instalat firewall decat daca mi-a pus ceva XP-ul automat.
Cu SmartFTP am copiat sursele phpbb in directorul /phpbb de pe dom.as.ro/; Rulez in browser virylica.as.ro/phpbb/ si zace ca in config.php e belea(phpBB was unable to connect to the database.
Please check $dbhost, $dbuser, and $dbpasswd in config.php.)
~~~intrebare1:cum mortii lui fac php,apache si mysql sa zburde vesele impreunate?config.php nici nu contine cuvintele sau variabilele $dbhost,$dbuser, sau $dbpasswd ;e ceva asemanator-or fi tot ele da sub alt nume?)
~~~intrebare2: LOCAL de ce nu pot sa instalez forumu,cand pun in htdocs din apache ruland in IE6 htt../localhost/phpbb/ ??
Ceva la PHP nu merge!E nou,de pe CHIP(php-4.3.3-Win32)!
Ma tot incurc in detaliile astea de rahat!
Daca n-ati obosit citind problema mea sper sa aveti chef sa-mi dati un indiciu!Ia va rog frumos ocupati-va!
- bogdan
- Versiune: 3.0.11
- Ext: Da
- Server: UNIX/Linux
- Nivel phpBB: Experimentat