intrebari forum

Pentru întrebări legate de facilităţile forumului phpBB 3.0.x, acest loc este cel mai potrivit.
Reguli forum
Aveti o problema si vreti sa primiti ajutor? Click aici ! Nu uitati si de regulamentul forumului !
Închis
d3zz
Utilizator înregistrat
Versiune: phpbb3
Ext: Nu
Server: Windows
Nivel phpBB: Puţin experimentat
Nivel php: Puţin experimentat

intrebari forum

Mesaj de d3zz »

Salutare la toti membrii .. sunt nou pe aceasta comunitate si as vrea sa va cer ajutorul ..

Am infintat o "afacere" de curand cu un prieten si am hotarat sa ne deschidem o comunitate !
Nu ne-am cumparat momentan domeniu , avem domeniu gratuit de la 000webhost dar .. este bun
Vreau sa infintez o comunitate despre tutoriale si resurse [gaming si viata reala]
Sper sa ma ajutati .. [ o sa cer cam multa dar.. incercarea moarte n-are!] si daca ma ajutati dumneavoastra si eu o sa ajut la randul meu .. [pe comunitate]

sunt incepator in "web" , dasta am si hotarat sa invat ceva .. si sper sa imi iasa

In primul rand as vrea sa imi dati niste tutoriale despre "web" sa vad si eu cum se mananca php,htm,java !
Vreau sa invat sa scriptez , sa instalez resursele in ftp .. [habar nu am ]

de ex : am auzit ca este un script in care pot sa modific acolo sa adaug ,parteneri ,index, etc ]

Cum pot instala si eu niste coduri bb ? .. nu stiu ..daca puteti sa imi dati "babeste' instalarea sa ma invat si eu
si sa imi explicati ce e ala mod
cum pot adauga jos de tot la forum parteneri ? .. tot asa babeste ..
cum pot sa fac la forum sa ma dea de ex nume.ro/forum ? sa fac /forum sa ma dea direct la forum
si la nume.ro [sa ma dea la un index ?] .. babeste
cum sa adaug zambete pe forum ..
Cum sa fac sa adaug la grupe pe forum banner , si cum sa fac sa pun avatar default la toti membrii ?
Cum sa adaug jos pe forum " link cu reclama ,link cu reclama ,link cu reclama " cum este pe unele forumuri

eu stiu decat sa instalez tema si sa umblu putin prin panel .. !