Baza de date

Rezolvări la problemele apărute la instalarea, actualizarea sau conversia forumului phpBB 2.0.x.
Închis
darkboy
Nou venit

Baza de date

Mesaj de darkboy »

Salut.

Am primit un server gratuit, numai a meu si as vrea sa fac un forum pe el. Am uploadat pe el phpBB 2.0.22 [Romanian Full Package] si phpMyAdmin-2.11.2-all-languages. Recunosc ca sunt incepator si nu le prea am cu ele, dar va rog sa ma ajutati. Am citit tutorial si scrie ca trebuie sa fac o baza de date, si habar nu am cum. Ma poate ajuta cineva, va rog ?

PS. Daca s-a mai discutat asa ceva va rog sa ma scuzati dar nu am gasit.

O zi buna.
Top-neT
Utilizator înregistrat

Mesaj de Top-neT »

Intri in phpmyadmin si dai create new db ! setez pass ... si instalezi forumul dupa datele db .. ;) :D
darkboy
Nou venit

Mesaj de darkboy »

Cam asta nu inteleg eu... :(

Cum si unde intru ca sa fac new database ? :(
Top-neT
Utilizator înregistrat

Mesaj de Top-neT »

intri in phpmyadmin ! acolo scrie clar create db !
darkboy
Nou venit

Mesaj de darkboy »

Am gasit db_create. Acuma ii intrebarea cum il deschid ?

Am incercat de pe site si nu mere. Cand intru pe site si dau la adresa /phpMyAdmin imi apare o pagina cu:

"Welcome to phpMyAdmin 2.11.2

Probably reason of this is that you did not create configuration file. You might want to use setup script to create one.

Error
MySQL said:

#1045 - Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)"

Stiu ca sunt mai noob de felul meu. :cry:
axn
Utilizator înregistrat

Mesaj de axn »

In fisierul config-inc.php de la phpmyadmin, trebuie sa setezi metoda de autentificare pe http. Apoi, cand vei intra din nou pe interfata web, iti va cere username-ul si parola.
What I'm s'pose to write here ?
Mosad
Nou venit

Mesaj de Mosad »